2015年12月25日金曜日

Merry Xmas♡

 皆さん!!
*Merry Christmas*
皆さんはどのような聖なる夜をすごしましたか
クリスマスツリーの下や靴下の中には、贈り物がいっぱい♡



今年の日本では暖かいところが多く既に梅や桜が咲いているところがあるそうです。
今日は残念ながらホワイトクリスマスではありませんでしたが代わりに虹を見ることができました♪

昨日は包装工場に行って、ラッピングしてきました
可愛いラッピングが3種類揃いました♡
近日お披露目できると思います
また、詳しい商品の説明をしたいと思います

お楽しみに~♡

管理栄養士 合林
Everyone! ! Merry Christmas
Whether you've had any kind of holy night?
In the lower and socks of Christmas tree, gift is full
Yes there is a place that is in bloom this year's warm where many already plum and cherry blossoms in Japan.
It was not a white Christmas but unfortunately we were able to see the rainbow in place today.
Yesterday went to the packaging plant, we have been wrapping it
Cute wrapping it now has three types♡
I think that it is soon able to show off in front
Also, we would like an explanation of detailed commodity
Please look forward to it ~ ♡



National registered dietitian Goubayashi




0 件のコメント:

コメントを投稿