2015年9月28日月曜日

タブレットの型が届きました!

皆さんお久しぶりです♪

今週一週間で多くの変化がありました!!

一つ目!
ガーナ15㎏をついに!剥き終わりました♪
予想以上の多さでした(笑)

二つ目!!
タブレットの味がガーナ、トリニダードトバコ、ベトナム、ドミニカ共和国の四種類からこの度新しくマダガスカル産が加わりました!(拍手)
これで、一つ皆さんの元に届くチョコレートが増えますよ~♪

三つ目!!!
タブレットの型がついに到着!!



早速テンパリングから型に流しいれる練習をしました…が中々うまくいかず。



まだまだ練習が必要のようです…

あとは、パッケージが届けばタブレットの完成です♪
パッケージも決まり次第、FacebookやBlogにアップするのでもうしばらくお待ちください…


管理栄養士 合林

 
Contact everyone is after a long time
There were many changes in one week this week! !
First!
Ghana 15㎏ at last! that I end Strip
More than expected was the multitude (Lol)
Second! !
Taste of the tablet Ghana, Trinidad and Tobago, Vietnam, joined this time newly Madagascar produced from four types of the Dominican Republic! (Applause.)
Now, chocolate that reaches the one everyone of the original will increase
Third! ! !
Arrival type of tablet is finally! !
Immediately it was a practice that has flowed from tempering the type ... the middle people unsuccessfully.
It is still like the practice is necessary ...
After that, it is the completion of the tablet if delivered package
Soon also determined package, please be patient because it up to the Facebook and Blog …
 
Registered dietitian Goubayashi


 

0 件のコメント:

コメントを投稿